November 28, 2016

Rawat masalah resdung anda dengan Aroma Herbanika

Assalamualaikum,

Hai, hai semua, fuhh lama beno tuan tanah tak datang menjenguk ye dah bersarang, berkulat bagai, sampai password pun hampir lupa kikiki

Apa khabar abang, kakak, adik blogger, harap sihat disana. Disebabkan dah lama tak bebel kat sini, hari ini kita kasi up satu ye..hehe

Rawat masalah resdung anda dengan Aroma Herbanika


Alhamdulliah, aku amal terapi resdung ini hampir setahun, sebelom nie selalu kene migrain, pening denyut-denyut tak pasai je..selepas diperkenalkan dengan terapi resdung Aroma Herbanika barulah nampak kesan pengurangan migrain dan pening tadi.

Terapi nie sangat best tau!, sebabnya mudah nak bawa kemana, tahan lama dan ringan je.

Masalah apa yang boleh dirawat menggunakan terapi resdung Aroma Herbanika ini ?


Selain boleh merawat masalah Migrain dan Pening kepala, sebenarnya banyak lagi masalah yang boleh dirawat dengan menggunakan terapi resdung  ini tau. Antara yang lainya 

1. Mampu mengurangkan masalah pernafasan yang berbau.
2. Mengurangkan rasa gatal dibahagian muka dan hidung terutamnya selepas pegambilan makan laut.
3. Boleh menghentikan masalah hidung berair.
4. Mampu melegakan masalah kerap bersin.

             


Sebenarnya produk nie macam mana ek, bau dia macam mana? cara pakai macam mana pulak?

Ok, Ok, sabar sat na,..hehehe. Bau produk ini sangat wangi tau, Bau Herba dan kedinginan. Untuk pengatahuan anda  terapi resdung ini dihasilkan dengan menggunakan herba yang ada didapur anda saja tau, seperti Bunga Cengkih dan lain-lain, tapi memang ler anda ada bahan tersebut tapi proses pembuatan nya memerlukan beberapa teknik dan keadah tersendiri, aku pun tak tahu macam mana cara pembuatannya, cumanya aku dapat lihat dari sudut penggunaan bahan saja lah..

Untuk pakai pula tak susah pun, takder nye nak kene sapu ke telan ke apa, hanya buka penutup dan hidu...korang hidu sampai rasa lega..jangan ketagih pulak heheh



p/s: kalau ada yang nak cuba ws ye 0179682013

Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net