January 1, 2017

Cara Paling Mudah Download Video YouTube

Assalamualaikum

kadang -kadang sikap setengah manusia susah nak jangka, kadang ada yang selamber , kadang tu ada yang nak cepat, kalau pergi bank ke kaunter bayaran ke .. semua nak cucuk yang ekxpres.. setengah itu ada juga yang jenis tak kisah.. kalau iye..iye lah..kalau idak..idak lah..Hurmm takder apa masalah pun bagi dia..

oleh dengan itu terdetik lah perasaan ingin membantu golongan yang memerlukan kemudahan yang telah pun disediakan tapi tidak tahu akan kewujudan kemudahan ini.. 

actually cara ini dah lama aku gunapakai..cuma aku kesiankan mereka yang nak muat naik video dari YouTube.. tapi perlu download segala bagai dari internet..sampai ter-kaut sekali dengan virus..hikhik (aku dah kena dulu )

orite jom lihat tutorial yang aku sediakan ini..pakej dengan gambar bagi yang blurr..


>> buka YouTube >> search video apa yang korang inginkan >> pada bahagian side bar diantara URL video, korang tambah double  "SS" ect; www.SSyoutube bla bla bal... contoh pada gambar yang tertera orite?...>> enter


Malu la titer...aku pun dah terpengaruh dengan lagu-lagu OST Rindu Awak 200%..



>>kemudian korang akan dibawa bertemu agen kaki download ye bukan kiki yang itu tu.. ini yang paling berhemah di abad ini iaitu SaveForm.net seperti mana yang tertera dibawah..ada paham ka?


>>korang tahu kenapa aku buat kotak merah kat bahagian tepi pada gambar tu?..itu sebab ia nak korang buat pilihan yang mana korang boleh pilih mengikut kesesuaian dan kehendak korang sebelum dimuat naik nanti..


>> setelah korang klik, dia akan terus drop file download korang seperti mana yang tertera pada gambar..heheh..selesai suda..sonang kan?..



pluss aku tak suka buat tutorial yang menyusahkan pengguna,..kalau takat banyak merepek itu aku lah..hihihi



tada!!..dah boleh layan dah pun rupanya..cepatnya ..lajunya..lalalala...



selamat mencuba :)




terima kasih sudi baca entri ini^^

Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net