August 3, 2014

Apa Cerita Syawal Tahun Ini

Assalamualaikum



#PrayforGAZA
#DoauntukMH17
#DoauntukMH370
#SalamSyawal


Haishh,..bukan niat tak nak update blog, tapi apakan daya,..kudarat ku ada batasnya..dulu kemain beria ia nak update blog katanya..

Alhamdulliah,.ramadhan pun sudah, syawal pun sudah..makan? sendiri jawab yep..cerita 1 syawal..Hurmm,..macam kebiasaan lah..melawat orang yang lebih tua..selagi nyawa dikandung badan, in sya Allah,..tidak kemana..raya tahun nie  juga agak sederhana, sederhana dari segala benda dan sudut..apa pun restu dari -Nya lebih penting..


Dan satu hal lagi, raya tahun nie aku terajin buat biskut la pulak..dah kenapa tatau la..biskut untuk sendiri makan dan juga untuk jamu sanak sedare yang datang..in sha Allah sedap la kot..hikhikhik


Lol,..gelak kan pulak..Hurmm, xper, janji sedap..








Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net