June 13, 2014

Liebster Award Dari Blogger Ainim Rashihah

Assalamualaikum

Ini jawapan kepada soalan blogger Ainim Rashihah, Hurmm  sebenarnya dah lama aku di tag oleh kak ainim, cuma baru sekarang aku mampu jawab..




Tujuan asal berblog?


Memasing punya tujuan dah hala tuju yang tersendiri dan tujuan aku berblog adalah untuk berkongsi apa yang aku rasa tidak betul serta betul dan pandangan terhadap isu-isu semasa…dah serupa reporter kau

Warna yang paling disukai


Aku nie bukanlah punctual sangat pasal warna, agak-agak tengok warna tu cantik, aku rambat je..mood juga memainkan peranan yang penting dalam mempengaruhi warna yang aku sukai

Destinasi percutian impian

Aku mengimpikan percutian ke negara beriklim sejuk haha mengada, maklumlah negara kita kan panas je memanjang..hurmmm kak Ainim taknak ke taja percutian fizi ke huhu..

Makanan paling nikmat pernah dirasai


Sepanjang 24 tahun aku hidup dimuka bumi ini, air tangan ummi aku lah paling istimewa, sedap , nikmat , lazat apa lagi..semua lah..kalau tanya kawan-kawan blogger yang lain pun rasanya akan beri jawapan yang sama kan..

Entri blog yang paling mendapat sambutan hangat


Huyoo,..memang tak la kan..aku nie takderlah yang jenis,, : “wah..entri aku yang nie banyak gilos viewer lah..pastue kagum jap”.. aku bukan lah manusia yang macam gitu..entri pun cincai-cincai je buat santapan anak raja je..huhu


ok tata :)
Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net