April 12, 2014

Terserempak Dengan Manusia Comel Sedang ber Tweet Dalam Tandas

Assalamualaikum

Dalam dunia yang sadang meningkat dengan kecangihan gadget mahu pun kelibat laman social..terselit juga kisah-kisah lucu yang berlaku kepada pengguna laman social nie…tak hairan lah kalau tengok pakcik mak cik yang tersenyum sesorang kat screen phon.

Mahu dijadikan cerita, week ago sebelum cuti ,aku sempat lah keluar untuk habiskan boucer buku dengan housemate..hurmm..housemate..

gambar hiasan

Benda nie berlaku masa aku tengah cuci tangan kat sabuah tandas awam..sebelum sebelum nie aku memang tak suka ambil pot pun pasal apa yang berlaku kat dalam tandas tu..dah nama tempat privasi manusia manusia sekalian alam menyimpan..


Tapi kali nie pelik sikit..aku terdengar bunyi “tweet..tweet”…. “tweet..tweet”…haishh..dalam kepala aku nie..dan dan aje bertweet tweet waktu gi nie..nie yang nak buat aku gelak dengan ragam manusia sekarang..tak dan dan nak post pone dulu Hehe.. ~~pak cik..pak cik..baru ada account tweeter kee…



terima ksih baca entri ini^^


Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net