April 28, 2014

Nak Cakap Pasal Cinta La Sangat

Assalamualaikum


Kata manusia kalau dah jodoh tu tidak kemana..hurmm kalau.. lapar apa pulak?? Kalau lapar tu makan lah jawabnya..ye idok?? ok ini tak membina langsung kan..

Bila  bercakap pasal cinta..sememangnya aku bukan lah manusia yang reti sangat bak bak cinta nie..sebab aku melihat cinta ini terlalu besar untuk dihuraikan..terlalu banyak ruang yang boleh dibicarakan..

Orang melayu bila bercinta kemain..yang hodoh boleh jadi kuitmiut..yang busuk boleh dihidu selambe je..tapi bila dah berumah tangga..semua bertukar jari rimau..


Okey stop..aku memang tak boleh karang pasal cinta..pening2.. kalau karang jugak orang cakap aku jiwang Haha









Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net