February 20, 2014

Saya Pilih Fatin Liyana Asri

Assalamualaikum


Pertama sekali aku nak minta maaf bebanyak, kat blogger yang selalu datang ke sini kerana banyak entri yang diterbitkan berkaitan kerja-kerja kelas.. bukan niat nak menunjuk, cuma entri-entri ini digunapakai sebagai rujukan buat rakan-rakan kelas yang turut sama berjuang demi segulung ijazah.

Entri dua tiga hari nie, agak sama dan mungkin membosankan, aku ingat nak selang -seli kan antara kerja dengan entri yang biasa aku terbitkan..


Ini salah satu kerja yang sedang berjalan, baru sahaja bermula, tidak siap sepenuhnya lagi...submit date..minggu hadapan setahu aku dan, tetiba terfikir blog tak berupdate untuk hari ini..Blogger Fatin Liyana Asri - tutorial?  sory, aku tak pandai nak buat tutorial pasal ini, kalau nk dicerita panjang sangat..ponat lolah deng nanti..





terima kasih baca entri ini^^
Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net