February 4, 2014

Dungun - Photographer Sambilan

Assalamualikum

Semalam dan semalam punya semalam selamat sudah majlis akad nikah dan majlis persandingan sepupu fizi.. Alhamdulliah dengan sekali nafas termakbul ikatan yang sah..sepupu aku yang perempuan tuh..bila tengok mereka dah selamat diijabkabul..terasa makin dekat pula giliran aku..mudah mudahan kan...amin


Ini first time aku belajar ambil gambar kahwin..skung masih belajar lagi..tapi aku ketogori unoffical nyer photographer..tak leh nak lawan lagi lah brother Zahar Harun..



brother Zahar Harun sempat berpesan kat aku, "kalau kita nak berguru dengan photographer, kita kenalah berguru dengan mereka yang tidak lokek dengan ilmu fotografi..sebab ada antara mereka jenis yang menikam"..so aku mengangguk tanda faham akan maksudnya.

To my dear cousin Anisah Ismail, tahniah beb..InshaAllah i'm NEXT Haha ( ayat cam dah tak sabar! )




Terima kasih Baca entri ini^^

Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net