February 25, 2014

Bila Lelaki Suka Pakai Perfume

Assalamualaikum


Zaman sekarang kalau tengok kaum adam apakai perfume ‘tok seh’ hairan la.. berlambak-lambak lelaki kat luar sana tu pakai perfume..termasuk aku..

Perfume nie memang bagus dipakai sebagai wangian diri dan banyak kelebihan pada si pemakai..antaranya, awek kite pun suka bila hang out..ada bau-bau sikit.. kawan pun senang hati bila lepak bersama,..dan yang penting diri kita pun rasa macho dan kacak lagi bergaya bila diri kita bersih dan wangi..kan, kan

(image google) Agak-agak begini kot gaya mereka waktu sembuq perfume..bak tu tak sedor perfume cepat habis!..

Cuma, aku agak hairan la kat sesetengah lelaki kat luar sana tuh,..hang memang suka sembuq perfume tu seluruh badan eh..boleh pening kepala orang sekeliling hang tu..

Aku nak cerita, sebelum jumaat yang lalu seperti biasa aku akan berkampung di sudio, semestinya berbagai bau berlegar-legar..memulanya aku sangkakan wangian yang mencanak-canak datang dari aweks yang baru datang…so memang aku tak kisah sangat lah, pempuan kan..


Tiga jam berlalu ada lagi bau perfume tu..


Tiga jam lagi berlalu, masih ada lagi ( masa nih aweks-aweks tadi dah belah dah..)



Rupanya bau yang mencanak-canak tu datang dari bebudak lelaki..aduh, bapak kuat bau perfume..agak-agak la dah pukul tiga pagi still wangi..nie melebih namanya..keke




terima kasih baca entri ini^^
Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net