January 11, 2014

kes Yang Biasa Berlaku Pada Lelaki

Assalamualaikum

Aku kan bukan nak salahkan kaum sendiri..tapi dah nama lelaki, bila nampak aje pempuan cantik lintas depan mata mula lah tak senang duduk..

Bagi insan yang setia pada yang satu seperti aku nie..kekadang aku sendiri tidak terlepas dari berkelakuan seperti berok dapat bunga..haha

Kadang-kadang lebih dari berok pun pernah..macam kawan aku tu..bila ada aje awek lintas atau dia sendiri sengaja lintas depan awek..dia punya perangai tak leh nak control..haha



Aweks lampu isyarat

Korang pernah tak terlihat, terjumpa, terserempat atau merasa secara kebetulan atau sengaja  bila ada aje aweks berhenti dipersimpangan lampu isyarat..mesti ada mana-mana lelaki tetiba je tekan minyak kereta atau motor..haha..tambah lagi kalau pempuan tu berpakaian seksi..masa tu masing-masing nak tunjuk keyakinan yang meninggi supaya aweks tu pandang kearah mereka.. nak tujuk macho la kot..

Bila aweks bagi signal hijau

Yang nie lagi sengal..bolah jadi kes abaikan kawan..sedang lelaki-lelaki kacak lepak sambil minum dan usha-usha awek..sangkut lah satu aweks..okey! kalau setakat sangkut boleh terima lagi lah..tapi yang sengalnya boleh jadi kes kawan abai kawan doew..haha..tau lah aweks tu bagi signal..tapi tak yah lah sampai abaikan kawan ko kat sebelah kan..

Main mata

Kitaorang kan suka tengok benda-benda cantik.. walaupun muka kitaorang berjerawat tunggan langan kat muka..tapi depa hanya suka tengok yang berdahi licin habaq hang..tetapi dalam kes nie aku tidak ada kena mengena lansung..

aku pernah lalui satu cerita yang agak lemau..sorang mamat nie..dia bonceng aweks dia..tengah-tengah drive tu dia nampak awek kat tepi jalan..apa lagi mamat tu pelankan kenderaan dia dan boleh pulak duk pewit-pewit kat sebelah makwe dia..seb baik makwe dia pekak..ahhah

dan banyak lagi kes yang biasa berlaku pada lelaki..kekadang yang pelik-pelik pun ada haha..ok bey^^


terima kasih baca entri ini :)  




Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net