December 21, 2013

Segmen Kenapa Aku Jadi Blogger ? By AkuPenghibur.com

Assalamualaikum

Entri ini adalah untuk segmen ‘kenapa aku menjadi blogger by Aku penghibur.

Aku mula menulis blog lewat tahun 2012 dan mula aktif seawal tahun2013,menulis blog bagai mengisi ruang kosong yang tersedia untuk aku bagi menyampai dan mengawal apa yang aku mahu dalam diri aku.. please fell itttt -_- huhuhu

Klik Banner
Macam yang pernah aku tulis sebelum ini mengenai Menulis kerana hobi,  kekadang aku merasa blog juga salah satu tanggunjawab yang diamanahkan untuk aku menyampaikan apa jua ilmu yang aku ada, tak kisahlah kalau ilmu itu bersifat peribadi sekalipun..mungkin ia berguna kepada orang  yang senasib atau memerlukannya.

Aku bersyukur menjadi salah seorang dari makhluk Allah yang bersifat ingin menulis dalam dunia maya..walaupun  ada yang  ‘felling annoying’ bila dapat tahu aku tulis blog! “ kau tulis blog fizi, tak sangka ada taman dalam hati”  sentap 10 tahun kau tak percaya aku ada blog!..please datang dan follow blog aku okey! Haha

dan..kenpa aku menjadi blogger? aku pemalu orangnya, memang poyo lah kalau aku mengaku aku nie blogger..hahah. paling tidak pun aku akan bercakap dihadapan cermin sesorang kat dalam bilik...sambil menjerit-jerit..Aku Blogger!! hahaha



terima kasih baca entri ini^^


Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net