November 2, 2013

Jangan Buat Troli Bagai Harta Sendiri, Kan Dah Kena Langgar

Assalamualaikum


Harr, apa cerita nie..? haha sebenarnya ini semua dari aplikasi Bitstrips yang terdapat di Facebook..aku tak pasti sama ada aplikasi ini dah lama wujud atau aku baru jumpa..

Back to dialog kat atas tu, aku teringatkan mengenai hasrat cik Akak untuk melancong ke Langkawi..at the same time, beberapa hari lepas aku ada story mengenai Troli..so ini lah jadinya bila paku bertemu ruas..huru hara jadinya..

so kat atas tu avatar aku yang aku edit mengikut pilihan yang diberi..haha jakun jap buat 'bende' nie..dan sedikit dialog mengenai aplikasi Bitstrips..selamat mencuba^^



p/s : cik Akak ini enri lawak santai je..fizi tak maksud kan apa-apa pun..just kebetulan jumpa avatar akak kat facebook..hehe


Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net