October 7, 2013

Segmen 'Kami Kembar Kami Geng'

Assalamualaikum


<silakan join>

tajuk segmen nie ' kami kembar kami geng'..tidak bermakna aku ada kembar..haha tak tahu lah macam mana aku nak berdepan dengan kembar aku ( ibarat tengok diri sendiri bila ada kembar seiras pula kan  ) TAPI kita boleh jadi geng !! geng kampung pun boleh^^

nie lah satu-satu segmen yang minta tarikh lahir..kenapa? nak bagi hadiah ke?  nak kasi ucapan ke?  banyak tanya pulak kan...aku sebenrnya dah tua^^ lahir pada April 1990 an..tapi still anggap diri ini  seperti kanak-kanak riang haha^^



Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net