September 29, 2013

Tutorial Pasang Design Sendiri Pada Baju

Assalamualaikum

Syukur Alhamdulliah urusan aku dipermudahkan dan juga masih diberi kesempatan untuk menaip tika diri ini sibuk dengan pelbagai urusan..semoga dipermudahkan segalanya…insya-Allah

Hari ini entri aku mengenai cara pasang design sendiri pada baju…sebelum ini aku ada baca entri di blog brother Phoenix mengenai masalah print gambar pada baju..so kebetulan aku terjumpa produk ini di kedai peralatan Computer dan Print.

So..ini sekadar sharing is caring dari aku kepada anda yang berminat untuk print gambar pada baju lah.. aku cadangkan anda gunakan produk dari SAINTPiX..produk ini sangat mudah untuk digunakan..selain tidak membuang duit untuk tempahan (if u pergi order dekat kedai ) insya-Allah masa anda juga tidak terbuang untuk pergi order, menunggu dan terus menunggu..

Untuk membuktikanya.. aku sendiri sudah mencuba dengan design aku sendiri..boleh guna printer biasa  anda untuk print apa  pun design yang ada dalam kepala sekarang.



produk dengan saiz A4 ini di datangkan dengan dua jenis iaitu Light dan Dark Colour T -shirt Transfer  Paper..dan sebagai contoh kepada anda, aku menggunkan Light Colour T -shirt Transfer  Paper..ini percubaan pertama aku..


Gambar bahagian atas ini sudah di cetak dan dipotong mengikut citarasa..kalau tak nak potong pun boleh.


Aiikk,..Boleh pulak kan main tukar-tukar nama..lepas pada itu anda haruslah strika..kalau risau baju rosak, alas dengan kain sapu atau apa-apa kain..than tunggu seketika dan baru tanggalkan..siap!

Rasanya ini cukup membantu anda yang mungkin tercari-cari idea yang lebih mudah untuk lekatkan design sendiri pada baju dengan kos yang sangat murah dan menjimatkan masa. Anda tidak perlu risau dengan cara penggunaan selain cara yang telah aku tunjukan pada set paper SAINTPiX ini sendiri telah menyediakan cara pengguaan nya.


Untuk sebarang maklumat mengenai produk inianda boleh lah berkunjung ke alamat ini www.saintink.com atau juga ke laman mukaBuku ­­­­­­ @Saintink for more advertiser detail



Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net