September 25, 2013

Iklan Berhantu Cik Akak Boleh Berjankit

Assalamualaikum

pagi-pagi aku sudah mengeluarkan entri..apasal kan^^tetiba aje..tentulah ada sesuatu yang ingin dikongsikan bersama teman blogger..

malam tadi aku baca entri dari +Mama dan +Cik Akak mengenai iklan Nuffnang..jelez diri ini baca entri dari mereka..hebat..selang dua hari sekali dapat iklan CPUV dari nuff...+Cik Akak pula hari-hari dapat..sebelum ini ada baca entri dari +Kak Yumida mengenai tip untuk dapatkan iklan dari Miss Nuff nie..baca,tapi tidak pula cuba hantar tiket ( kata cik Akak lah ) dengan soalan 'bahasa melayu' darjah tiga hik3..

Alhamdulliah malam itu juga aku periksa Miss Nuff dan tidak disangka-sangka dapat juga aku merasa iklan dari Miss Nuff tu..cuma aku tak perasan pula bila iklan tu keluar.."tak kan berhantu juga iklan fizi cik akak ooii" 


walaupun ciput hasinya aku tetap suka dan bersyukur sabab mereka sudi juga bagi aku merasa kehadiran iklan tu




Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net