September 19, 2013

Entri Santai, Jom Berjimba Dalam Blog..

Assalamualaikum

Alhamdulliah..pagi yang hening dengan kicauan anak burung gagak yang selalu 'lepak king' dekat pohon jambu rumah..cukup mendamaikan di tambah lagi dengan ketiadaan kelas setiap hari khamis..berjimba jimbi lah aku..

seperti biasa rutin aku selepas connect internet..pasti kotak mail yang dijenguh dahulu..penantian yang aku harapkan tidak muncul-muncul lagi..sedia maklum mail merupakan medium untuk menghantar maklumat secara peribadi..sudah tentu ia menjadi kemestian untuk aku menjenguh kotak mail.

ini entri santai-santai sahaja....lihat gaya entri dah tahu kan ini entri ringan dan santai...insya-Allah, jika diberi kesempatan untuk berkongsi pendapat pasti jari ini akan menaip sebaik mungkin dan  dikongsikan bersama teman-teman blogger.


semestinya hari ini merupakan hari terakhir bagi segmen GA aku...kepada peserta insya-Allah keputusan bakal diketahuhi pada Ahad, 22hb..semoga korang semua bertuah..dan sementara menunggu keputusan keluar ada baiknya kita berkunjung-kunjungan  ( Blog walking )
. mudah mudahan segalnya berjalan lancar.


Senarai Peserta Segmen Giveaway Fizizaidi With Blogger Awesome!




terima kasih^^
Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net