August 29, 2013

Pupuk Ikatan Kasih Sayang Sesama Blogger

Assalamualaikum

Warrhh..hati ini tak tenteram bila tidak dapat bukak blog..walau sehari sekalipun bagai bebulan lamanya..agaknya beginikah rasanya bila tak dapat update blog? kenapa perlu rasa sedemikian rupa? dah macam desperate sangat aku dengan blog sendiri..hehe

Selalunya cita-cita menjadi keutaamaan..segala yang dilalui dan ditempuh merupakan proses membentuk masa hadapan..tetapi kewajipan sebagai umat islam tidak diabaikan dan menjadi keutamaan.

Bila hendak menulis dan melepaskan entri kepada ummun..selalunya aku akan baca dahulu berkali-kali agar entri aku tidak menguriskan hati mana-mana pihak. risau juga kan..kekadang aku menulis ikut suka hati dan selera aku aje hehe.

Taip dan simpan..aku lebih selesa simpan dahulu entri yang aku taip dan publish kan dua tau tiga hari kemudian..ini penting untuk blog aku kelihatan wujud dan berpenghuni..dan sentiasa dikunjungi..hehe ada ke orang nak datang kat blog nie.

Sungguhpun aku jarang update blog..tapi aku cuba untuk story kan apa yang sesuai dengan pendirian blog aku..dan cuba merapatkan ukwah sesama blogger.

Bila kelapangan dan tidak ada story yang nak dikongsi..aku prefer untuk blog walking aje..baca..komen..support iklan kekawan..dan juga stalk blog fames..ehhe

image Google
Semoga ikatan kasih sayang kita kekal sebagai blogger^^  mana yang tak pernah jumpa kita kenal kenalkan..mana yang dah kenal kita semai semangt ukwah dan erat-eratkan..

Terima kasih kerana baca entri ini^^


Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net