July 15, 2013

Ada Cerita Baru Dari Nuffnang

Assalamualaikum b.t.w

Haa,korang perasan tak iklan Dove oleh nuffnang kat blog korang tu..semalam aku baru perasan mengenai iklan ini..memulanya aku ingat yang bulat-bulat tu cuma gambar hiasan..tapi bila aku baca petikan iklan "find out more about the blogger review here."..kata kunci blogger kat situ sangat kuat untuk menarik aku layan-layan kan tetikus aku kat gambar bulat-bulat tu.


dengan terpengaruhnya aku klik satu persatu gambar awek-awek cun tu..oh rupanya dyeorang nie semua blogger pames yang punya pengaruh tersendiri..korang boleh cuba masuk kiranya berkenan nak mengenali dyeorang nie.

rata-rata dyeorang semua nie ada yang sebagai model cover media cetak mahupun media elektronik.sangat ohsem!.Bestkan dapat terpilih untuk manjadi salah seorang Nuffnang Blogopolis..bertuah la badan..


dalam pembacaan aku dyeorang duk cakap pasal produk baru dari jenama Dove iaitu deodorant..katanya lagi deodorant terbaru ini dapat mencerahkan bawah ketiak dalam masa 7 hari..aku pon takpasti keberkesanannya..nak cerita yang lebih lanjut mengenai produk ini dan juga mangenai ketiak, korang boleh lah check up blog di iklan nuffnang korang atau klik link kat bawah tuh..:)



Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net