June 13, 2013

Sikit saja lagi

Assalamualaikum

Allahamduliah, hanya tinggal satu paper exam lagi..non stop study..tak sabar rasanya nak nak habiskan.harap-harap tak der masalah yang berlaku buat masa yang terdekat ini In sya Allah.

Semalam dapat berita member kelas crash tapi takderlah teruk sangat.sedih doew, aku kalau boleh taknak lah perkara yang sama berlaku keatas mana-mana member. kalau boleh taknak peristiwa yang sama berlaku ketika aku mengambil diploma dahulu. So kat situ, satu paper dah tak dapat ambil.Semoga cepat sembuh ya kawan and do your work normaly.

dan perkara yang paling aku tunggu-tunggu ialah tinggal dirumah sewa semesta depan Haha jakungnya kau fizi.camner tak jakung weh korang tengok la suasana keliling rumah sewa aku nie penuh dengan pokok buah-buahan..ala ala homestay..sambil -sambil belajar bercuti sekali kat situ.nanti musim buah takyah la nak kelam kabut nak pergi beli buah kat pasar..Haha

ini gambar yang kawan aku post kat facebook konongnya nak menunjuk-nunjuk rumah sewa kitaorang nie kat budak kelas dan dia boleh letak statement bakal menjadi tempat paradies kami sem depan..oh, Rumah ku syurga ku.Haha 

In Sha Allah setiap hujung minggu kitaorang akan menjadi  pekebun yang gigih untuk membersih laman..Arr rajinnya aku...sebabnya empunya rumah dah amanahkan 'korang jaga leklok ye rumah nie..laman kasi bersih, rumah kasi cantik'..baik pak cik..:D

selamat semua nak sambung study..papai..=D







Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net