May 16, 2013

Terima kasih..

Assalamualaikum b.t.w

Sawat dii..bloggies!! Lagi tinggal tiga minggu lagu aku akan menduduki final exam part 2..agak kesibukan sekarang..sebabnya banyak kerja-kerja nak kena submit befour final exam, tapi blog tetap diutamakan juga..hehe
Tapikan hari ini aku nak kongsi kat korang pasal kesudian blogger CIK MISYA review blog aku yang biasa-biasa nie..

Memang tak disangkakan blog aku terpilih dalam segmen yang telah CIK MISYA kendalikan baru-baru nie..syukur..sebab terpilih dan buat pertama kalinya ada yang sudi review blog FIZIZAIDI
ini pendapat CIK MISYA mengenai blog aku

"Berlatar belakang warna putih, blog ini simple sahaja. Tapi susun aturnya kemas. Blogger ini masih baru rasanya sebab entry beliau bermula pada Disember 2012 tapi overall blog ini sangat ok. Entry-entry pula banyak disampaikan tentang perkara-perkara berbentuk fakta simple atau tips. Dan yang paling penting blogger ni rajin join segmen. So, uols bolehlah invite beliau join segmen ya!=) "

Thank's sebab sudi baca entri fizi | jangan lupa follow dan like Fb fizi sekali ye..^__^
Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net