May 30, 2013

Selamat Pagi

Assalamualaikum b.t.w

Selamat Pagi uolls, coolnye awal-awal pagi camgini..hujan turun rasa malas bangun pon ada..tapi tanggunjawab aku sebagai orang islam kenalah bangun waktu camgini..uolls dah bangun belum nie..bangun lah waeh..sapa yang suh tidur lewat-lewat..kang susuh dah nak bangun.

Tadi kang masa aku nak ambil wuduk tadi tiba-tiba aku cam perasan satu bayang yang bergerak keluar dari tandas sebelah..aku kat hostel..tadas kat sini ada 6, 3 untuk mandi 3 lagi untuk memberak..agak scary jugak la dah la sesorang je tadi..tapi aku tak pikir banyak bende tu pon sebab aku 90 percen diri aku atas katil lagi..so 40 tu ntah apa-apa..mungkin masih mamai lagi nampak pulak kat hujung-hujung mata.

Pepagi yang baik nie aku bukan nak citer pasal hang-tu sebenarnya..aku nak habak sal padangan kat hujung mata kita..alah kat bahagian yang paling sepit..uolls perasan tak bila sesorang jalan atau duk buat apa- apa je tetiba mata uolls tepandang sesuatu yang menyentapkan diri..rasa cam ada something yang perhati atau melintas uolls rasa.Kekadang penyanpu pon boleh nampak "benda" lah tu haha.

Anyways jangan duk kisah sangat pasal tu..keep continue your life schedule. Thanks reading.



Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net