May 12, 2013

Liebster Award

Assalamualaikum

Hari ini aku mendapat jemputan dari saudari Ainim..support blogger segmen dan blog walking!! haha
Syarat -Syarat:
Few rules need to be followed :
1. Post this rules.
2. Write 11 things about yourself.
3. Answers the questions the tagger set for you.
4. Create 11 new questions for those you want to tag.
5. Choose 11 bloggers to be tagged and link them to the post.
6. You are not allowed to tag back

11 perkara mengenai aku
1. suka buat kerja tanpa dipaksa..sendiri mahu
2. bersih kereta sendiri
3. jalan-jalan dan melepak
4. Tidur
5. suka makan nasi ayam
6. kalau boleh hari-hari nak minum teh tarik
7. Tak suka tengok rumah dan bilik tidur bersepah serta berhabuk..akan ku kemaskan haha
8. Suka buat sketching yang pelik-pelik..biar nampak futuristic gitu
9. tak suka kelas Bahasa Inggris..tapi belajar juga..huhu
10. kalau korang nak belanja aku makan..belanja aku kuey teow sup..aku paling suka makanan tu 
11.sekarang nie aku seorang mahasiswa di UniSZA


sekarang aku akan jawab 11 soalan dari saudari Ainim

1. Anak ke berapa dalam adik beradik?
aku anak sulong 
2. Makanan paling disukai? Kenapa?
kuey teow sup, aku suka makan yang ada sup..suka hirup sup
3. Drama yang paling tak disukai?
drama kat tv dari negara indo,maxsico,philipin..sory salah eje malas nak betulkan
4. Antara Microsoft Word dan Excel, mana lagi best pada anda?
microsoft Word la..
5. Handphone yang paling anda suka sekali? Kenapa?
Aku pakai hp samsung..suka suka
6. Pernah tak kena denda dengan cikgu masa sekolah dulu? Kenapa ek?
Banyak kali kot..tak terkira..haha
7. Apakah warna kegemaran?
Biru dan Hijau
8. Kalau anda kena marah secara tiba-tiba tanpa sebab, apa yang anda akan buat?
Buat muka..pastue cakap.."ko dah kenapa..tiba2 je marah aku..tak pasai jee"..
9. Berapa ribu patah kata yang pernah anda tulis untuk satu entri? *bukan yang copy paste ye
ntoh ler..kalau yang paling banyak memang tak terkira..tapi kalau yang paling sikit,,"klik banner untuk join"..haha
10. Pernah tak join mana-mana program larian? Best tak?
giler tak penah..atlet kot masa kat sekolah dulu..skrang pon ada jugak..tp lebih kepada joging je..best la stamina terjaga..
11. Berapa kerap anda visit blog ini? *Blog aku la..hahahah
Blog Ainim haha..ntoh..aku nie kalau mana2 entry yang melintas kat scren laptod aku terjah ler..cam skung nie..hehe

maaf fizi tak sempat nak penuhi syarat ke-4 dan 5..kesuntukan masa"masa itu emas"..haha
thanks to reading! jangan lupa like fb fizizaidi dan follow-

Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net