March 29, 2013

Aku dijemput sertai Segmen


Assalamualaikum b.t.w

Hari ini buka blog je terkejut aku..tersembur kat bibir nie hharr.. w0w banyak gila jemputan! korang memang cool sebab sudi ajak aku join segmen korang..memang tidak dinafikan sangat banyak jemputan terutamanya giveaway.
gambar sekadar hiasan, tapi takper lah kalau korang minat Running Man
Anyways tak semua yang aku join sebab sesetengah segmen tu banyak sangat syarat-syarat nya..nantikan kalau tak follow semua syarat penyertaan..awal-awal dibatalkan..belum lagi masuk random.org..belum tentu dapat.
korang ingat lagi tak episod ini? tentulah ingat kan peminat tegar
Tapi aku cuba untuk menyokong segmen-segmen yang dianjurkan..maklum sajalah blog fizizaidi masih mentah dalam dunia blogging nie..newbi lah katakan.

kepada blogger yang merancang nak buat segmen tu jangan lupa invite ye..aku akan menyokong segmen korang yang ohsem itu.






Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net