February 1, 2013

segmen : Kempen Jejak Blogger , Tambah Follower 2013


Assalamualaikum


Wow..!! Hari ini FZ nak mengajak korang untuk menyertai Kempen Jejak Blogger, Tambah Follower 2013.kempen ini bertujuan untuk mencari blogger baru serta blogger yang sedia ada bagi merancakkan industri blogging di Malaysia.selain itu matlamat sampingan adalah untuk berkenalan dengan blogger , menambah follower serta menambah trafik blog anda.Jujur FZ katakan kempen ini bertujuan membantu anda dangan syarat anda haruslah rajin untuk berkempen.


Syarat:
1.       Anda mestilah WAJIB  follow blog penganjur .
2.       Postkan mengenai kempen yang telah anda sertai pada FACEBOOK anda. Tujuannya bagi memudahkan blog anda dikunjungi oleh rakan-rakan mukabuku anda.serta mana-mana medium media yang mampu menarik blogger untuk berkempen. Seperti TWEETER,INSTAGRAM dll.
3.       Buat satu petikan mengenai blog anda atau trademark anda. BEBAS.


Cara berkenpen:
1.       Buat entri "Kempen Jejak Blogger , Tambah Follower 2013" pada tajuk entri anda.
2.       Upload banner dan paste kan pada entri anda.kemudian backlinkkan pada banner.
3.       Buat satu petikan mengenai blog anda atau trademark anda. BEBAS.
4.       Tinggalkan komen serta link post pada ruangan komen.supaya mudah FZ nak review.
5.       Kempen ini akan berlansung selama sebulan bermula awal Februari 2013.

Senarai peserta yang berkempen akan fizi muatnaik dalam Bloglist beserta petikan atau treadmark anda dari masa kesemasa.Berkempen semudah jari anda menaip.

karya anda, anda yang menentukannya. 
Salam ikhlas dari fizizaidi karyaku /kakikerja.blogspot.com
Selamat berkempen.

senarai bloglist terkini:

www.cikfie.com

www.irwanalessatyme.com
" Setiap penulisan ada cerita, di sebalik cerita di dalamnya sebuah kehidupan"

"Biarlah hati yang melihat...hanya takdirku milik Allah...usaha ku, tawaqalku segalanya titik permulaan hidupku...hidup meraih kata erti kebahagiaan,,,,mengenal kata erti sejuta madah sayang,,,,,inginku miliki semua itu...Ya Allah...redhakan ia pasti milikku..."

nshsmirotic-bouncet.blogspot.com

". Aku seorang blogger yang berasal dari negeri Perak Darul Ridzuan . Mula berjinak - jinak dalam dunia blog sejak 2008 tetapi baru sekarang aku aktifkan semula . Maklum 
la baru je habis sekolah . Aku suka blog kerana aku suka menulis pelbagai coretan . Tak kira apa pun aku suka menulis . Hanya menaip menggunakan keyboard dan touch pad saja . Aku suka join contest , segmen dan ga . Aku sentiasa support kepada blogger lain untuk menjalankan sebarang aktivit dan pertandingan . Watak aku adalah sebagai Mirotic dalam lama sesawang . Mahupun facebook dan twitter . Nampak je ganas , dalam sangatlah lembut XD Blog aku merupakan sumber untuk aku meluahkan segala perasaan aku . Aku jadikan blog aku sebagai diari hidupku . Followers pula aku ibaratkan seperti keluargaku . Aku tak pinta ramai viewers . Aku tak pinta ramai follewers . Aku tetap diri aku . Apabila viewers dan followers meningkat , alhamdulillah syukur kerana masih ada orang yang sudi membaca luahan aku . Itu sebagai bonus buatku . Masih terpinga - pinga dalam dunia blog . Belajar dan terus belajar . Oleh itu , blog aku adalah NsHs Mirotic yang tersiratnya 1001 maksud . . "





"celoteh si gadis kidal blogger dari negeri perlis"

www.aimisyahirah.com
Aimi syahirah | IN the Story...
Modelling | Career | Love | Infotaiment..
1001 cerita di sebalik insan bernama Aimi Syahirah...

hijaudedaun.blogspot.com
"orang takkan tahu kalo tak ada orang bagitahu.."

nurameeranabilaazmi.blogspot.com
Belum cuba belum tahu :)
Segalanya di tangan anda ! PEACE(",)

apple-sourz159.blogspot.com
"Aku sedang berusaha untuk membina sebuah kehidupan yang aku ingin-inginkan. Terima Kasih untuk semua yang sentiasa ada di sisiku."

ismiaishah.blogspot.com
"Cerita tak semua manusia mempunyai cerita yang sama dengan aku, so tak payah berbalah dengan aku!"

topijerami.blogspot.com
"Anda tidak akan berjaya menjadi penulis sekiranya anda tidak menjadi pembaca terlebih dahulu"

kasihalurpoda.blogspot.com

"sudah gaharu cendana pula..sudah tahu buat-buat tanya pula~ngekkss...haha
jadi korang jangan segan-segan lar nak singgah kat belog cheq ziezie yups!! "
"SEGALANYA BERMULA DISINI...
Tadah tangan, rapatkan jari-jemari, hembuslah nafasmu disini"

qsyifatrading.blogspot.com

musyirahariys.blogspot.com
"Setiap Permulaan pasti ada sebuah PENGORBANAN, PERIT pada awalnya, namun MANIS diakhirnya"

psychotlogyc.blogspot.com
"terus mencuba sedaye upaya untuk menjadi seorang yang  "terror" dalam pelbagai perkara!"

syukli92.blogspot.com
"jangan segan jangan malu"

www.mimbarhatiku.blogspot.com
"Tak tau la apa fizi, BK belasah sesuke hati je agak2 nak tulis BK tulis la. Kalau tak nak tulis BK taip, kalau tak nak taip BK gosip tempat lain tak pon paling malas sgt2 BK nengok sambil scroll je"-Tu dia... ha 2 la kot trademark BK."

furrasbubblynotes.blogspot.com
"belajar diam dari banyaknya bicara, belajar sabar dari sebuah kemarahan, belajar kesusahan dari hidup senang, belajar menangis dari suatu kebahagian, belajar keikhlasan dari kepedihan, belajar tawakal dari ujian, belajar redha dari satu ketentuan"

nama pemilik belog iaitu NELOPAH!-
"apakah yang ada cari? Anda tersesat dalam blog ini? apa yang tercatat disini adalah sebagai perkongsian perjalanan hidup seharian, pengalaman dan peristiwa yang berlaku seharian bersama sahabat- sahabat, rakan- rakan, keluarga dan insan- insan tersayang."

impianzafirah.blogspot.com
"Impian ku bukan nak jadi model atau penyayi pun tapi sejak kecil aku sukakan populariti dan Glamour Gitu sebab itu selama 3 tahun nama FB ku dikenali dengan nama Datin Firah tapi kini FB ku dikenali Puteri Insfirah."

isabellaidura.blogspot.com
"Akan cuba segala cara untuk mencapai impian yang selalu di impikan"






P/s: korang wajib follow blog-blog yang super awesome tu..^__^
Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net