January 10, 2013

Creepe

Assalamualaikum

Creepe...oh creepe..korang pernah makan tak kuih nie..rasanya kepopularan creepe semakin disebut-sebut dibibir pengemar termasuk aq !!...setelah berminggu-minggu aq melihat kuih nie kekawan aq post kat mukabuku and tag me..!! akhirnya aq tewas malam semalam..tahu kenapa masa aq jejalan dengan classmate aq tetiba terjumpa benda alahnie..Hati pun dah tertaut dengan warna kuning keemasan dan merah kejambuan tu...aq pun beli lah satu pack..Mahal  Rm 10 !! tapi kiteorang kongsi..tak mampu nak beli satu sorang...

Rasanya nya macam aiscream..sangat gebu dan bercream isi didalamnya..pada korang yang belum pernah mendengar, melihat apatah lagi merasa..korang harus mencuba !!..hahaah tetiba aq nak promot pulak kuih nie kan...terdapat pelbagai perasa..tapi malam tadi aq makan perisa durian..




tak cukup dengan itu kiteorang makan lagi durian...durian lagi..makan sampai lemban..nasib baiklah  makan kat depan laut berhadapan Bazaar Warisan Kuala Terengganu...so terasa kesejukan sambil makan durian..



Maaf..kiteorang kalau dah terlalu free..akan berlakulah benda-benda yang 'pelik'...hahah...










#Terima Kasih kawan | kuala Terengganu

Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net