December 30, 2012

Bahasa harian bahasa kasar..bagaimana tuu???

Assalamualaikum

entri kali ini mengenai bagaimana tiga remaja ini berbual sesama mereka dengan menggunakan bahasa yang kasar didengari...hehehe..tujuan aq menaip entri sebegini bukanlah untuk mengaibkan mereka tetapi sebagai panduan untuk kita perhatikan pengguanan bahasa dalam kehidupan harian...

aq akui..aq juga mengguanakan bahasa-bahasa sebegini tetapi dengan kekawan aq saja lah tidak pula ketika dirumah..memang nak kena penampor dari parent aq lah kalau aq berbahsa cam tu..hikhik

jom kita perhatikan dialog dibawah..

Hakimin : Assalamualaikum..korang buat kerja apa malam nih ?? kerja Dr ??

Afiq : hakhakhak..malas!! ak nak layan one piece


Hakimin : kau Faheem ?? tak kan online je..cam haram


Faheem : elek luu".. kije Dr nok kene ato bile kimi..lambat agi orkk


Afiq : ala..kimi macam ko buat kije.. datang sini nak tegur kiteorang..dah kenapa,,??


........tiba-tiba hakimi keluarkan Laptod dia daripada baju....


Hakimin : hihi....


Faheem : fuckk uuu kimi..


Afiq : sial kimi cakap la ko nak online bongok!! hakhakhak...


hakimin : mesti la sekarang kan waktu aq online 1200-2000 am...aq kena ikot peraturan yang dah aq   tetapkan dalam diri aq..


Faheem : fuck uu sekali lg....


Afiq : butoh arr ko!!






Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net