December 29, 2012

apa yang dirancang tidak menjadi | maha besar Allah

Assalamualaikum

...."Allah lebih mengatahui apa yang akan berlaku kepada kita.tampa kita sedari banyak yang kita aturkan dalam kehidupan harian kita tidak semua akan menjadi kenyataan"....

cewahh...tapi memeng betol kalau korang perasan apa yang kita rancang hari ini tidak semua akan mengikut kehendak kita..mesti akan ada beberapa perkara yang akan memesongkan perjalanan harian kita tidak kiralah perkara yang baik mahu pun buruk.

# aq cuma nak merujuk dengan apa yang berlaku kepada diri sendiri..

ICT Haji Pak Long..kenapa ict ?? ada intenet bagai ke haha ,,bukan la ICT maksudnya Ikan Celup Tepung mungkin kalau tarok nama kedai  "ikan celup tepung haji pak long (seafood)"  tak ke panjang nak menyebut nya,,tok gitu, haha..


makanan dekat sini sangat popular sehinggakan pernah keluar tb.. rancangan Jalan-Jalan cari makan (jjcm). kalau petang -petang punya masa free meh la duk perkena makanan laut goreng celup tepung..kedai kat depan pantai bersebelahan dengan Airport Sultan Mahmud..


nyum...nyum..aq hanya sempat snap gambar nie saja sebab ramai sangat orang yang beratur nak makan.. itu pun dah tidak apa-apa dah masa aq snap gambar...udang, sotong, ikan, cucur, mee goreng dan bebagai..


Tada !!..supa mavelop..nie yang aq makan keropok 2batang + isi ketam + ikan pari celup tepung + air kelapa yang sangat segar..siyeh tak tipu total 5.20 ringgit saja..murahkan


Hah!!, lupa apa yang dah dimakan atau kalau taknak terlupa apa yang diambil semasa dekat kaunter maklumla tengok udang nak,,tengok ikan pari nak,, sotong pon nak senang kata semua la nak,,kekadang manusia nie bila perut dah kenyang semua boleh lupa apa yang dimakan Huhu..jangan lupa tulis apa yang dah diambil ya..berdosa kalo tipu..tidak berkat Hehe..


Post a Comment

Artikal terkini dari Babab.net